Blog
Povedomie medzi klientami si každý realitný partner buduje sám pre seba. Viac a viac sa na realitnom trhu používajú digitálne prezentácie nehnuteľností, ktoré zvyšujú dôveru predaja. Ako si z nich máme vybrať nám prezradí manažér SaleA, Daniel Gallik.
Už 10 rokov sa pohybujem na realitnom trhu. Pomáhanie klientom je pre mňa kľúčovou úlohou v tejto práci a som z toho šťastný.
Bezprostredná komunikácia nám medzi kolegami vytvorila priateľský vzťah.
Nikdy som si nemyslela, že ma vietor zavanie do trhu s realitami. No prispôsobila som sa terajšej situácií a nakoniec som rada, že to takto dopadlo.
V realitnej kancelárii SaleA som sa stretla s profesionalitou k práci, ale aj s ľudskosťou zo strany kolegov. Neverila som si, že dokážem pracovať s realitami. No podpora manažérom ma primula k tomu, aby som bojovala ďalej.
Cítiť sa sám sebou vo svojej práci je to najpodstatnejšie. Každým rokom v obchode sa posúvam vyššie a vyššie.
Dnešnej dobe je budovanie dôvery ako realitný maklér omnoho ťažšie. Ľudia si myslia, že nám ide iba o peniaze a nevidia, že sa im snažíme uľahčiť obchod.
Realitná kancelária SaleA sa neustále modernizuje. Technickú časť inzerátov majú plne zabezpečenú, čo sa odráža na profesionálnej prezentácií nehnuteľností.
Už po vysokej škole som sa vrhol do realitného biznisu. Naučil som sa, že pravda sa vypláca a vždy treba ísť na klientov priamo.
Ako sa postupom času mení doba, menia sa aj metódy obchodovania a to platí aj v realitách. Martin Štrbák ako manažér v realitnej kancelárii SaleA- Váš partner v realitách pôsobí na realitnom trhu už 11 rokov. Dnes nám povie o tom, čo sa za tento čas zmenilo a čo by malo byť pre realitného makléra najdôležitejšie.
Pre skúsených maklérov je práca v realitách jednoduchšia. Mal by som si preto založiť vlastnú realitnú kanceláriu alebo byť súčasťou jednej z nich? Dnes sme sa s Martinom Štrbákom, manažérom v SaleA, porozprávali aj o aktuálnej téme Corona krízy a či je výhodné obchodovať a zakladať realitnú kanceláriu práve v tejto dobe.